Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Εγώ ο κατάσκοπος της Θεσσαλονίκης. (Αυτοβιογραφία)














Tο πραγματικό μου όνομα είναι Χρήστος Αποστολίδης.
Το κατασκοπευτικό μου δεν το λέω για λόγους ασφαλείας.
Καθώς περνούσα λοιπόν έξω από τις κρυφές εγκαταστάσεις
του Ο.Λ.Θ (μυστική είσοδος λιμανιού από τον Ερυθρό Σταυρό),
στην γνωστή μόνο στις μυστικές υπηρεσίες οδό Ναυάρχου
Κουντουριώτη, έριξα μια γρήγορη ματιά και ώ μα τον Αλλάχ
(τώρα, άθελα, αποκάλυψα και το απόκρυφο θρήσκευμά μου)
τι είδα!
Ο τρόπος που είχαν παρκάρει τα αυτοκίνητα ήταν άκρως
αποκαλυπτικός. Σχημάτιζαν μισοφέγγαρο! Κάποιος κώδικας
επικοινωνίας σκέφτηκα. Βγάζω από την κρυφή θήκη του
εσωρούχου μου το στυλό-φωτογραφική μηχανή και
κάνοντας πως γράφω ανέμελα κάτι στην παλάμη του χεριού
μου βγάζω φωτογραφία. Ξαφνικά, πριν προλάβω να
αποκωδικοποιήσω το μήνυμα, περικυκλώνομαι από τους άνδρες ασφαλείας της Οργάνωσης Λου Θου. Με πιάσανε στα πράσα!
Ευτυχώς είχα την ευφυή ιδέα, να έχω μαζί μου την πλαστή ταυτότητα, την οποία βγάλαν φωτοαντίγραφο.
Στην αφελή ερώτηση που τους έκανα, γιατί αυτή η χαζή διαδικασία, από την στιγμή που οι δορυφόροι παρακολουθούν και ξέρουν
κάθε μας βήμα, δεν απάντησαν και για να τους ενθαρρύνω τους είπα ότι αυτοί δεν φταίνε, κάνουν τον καθήκον τους κ.τ.λ.
Δεν τους πέρασε απ' το μυαλό ότι η πραγματική αιτία της φωτογράφησης ήταν ο τρόπος που είχαν παρκάρει τα προσωπικά
τους αυτοκίνητα, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, φάτσα κάρτα στην είσοδο του λιμανιού, δίπλα ακριβώς
από τα γραφεία τους, δίνοντας έτσι το λαμπρό παράδειγμα και στους απλούς πολίτες. Η ευπρέπεια που προσπαθεί
να δώσει στο λιμάνι ο Πρόεδρός του, υπονομεύεται από τους ίδιους τους λιμενικούς οι οποίοι κατά τα άλλα ανακαλύπτουν
κατασκόπους σε αυτούς που φωτογραφίζουν την είσοδο του λιμανιού. Η εξυπνάδα της Δημόσιας διοίκησης πάει σύννεφο.
Υ.Γ Επειδή το παραπάνω έγγραφο είναι άκρως απόρρητο, αποκρυπτογραφήστε το, διαβάζοντας μόνο τα χοντρά γράμματα.