Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

Η ευφάνταστη Αντιδημαρχία Αστικού Σχεδιασμού της Θεσσαλονίκης...

Άσκηση 1η: Φαντασιοπληχθείτε, κάνοντας σαν να υπάρχει πράγματι ποδηλατόσρομος!
και οι φαντασιόπληκτοι ποδηλάτες της πόλης.
Η αντιδημαρχία αστικού σχεδιασμού φαντασιώνεται με τους ποδηλατόδρομους της πόλης ή κάνει ότι υπάρχουν και οι ποδηλάτες τους
φαντάζονται πρώτα και μετά ποδηλατούν στους "φανταστικούς" (με την μία έννοια) ή "κατά φαντασίαν" ποδηλατόδρομους.  Η αντιδημαρχία δεν διαθέτει δεκάρα τσακιστή για την επανακατασκευή τους, ενώ κάνει σχέδια για τεράστιους ανεμιστήρες στους δρόμους της και τοπωνύμια στον "κόλπο" της. Ποδηλατόδρομοι λοιπόν , το νέο ανέκδοτο της πόλης όπου όλοι σκάμε στα γέλια. Το άλλο με τις θέσεις στάθμευσης δικύκλων το ξέρετε;
Η 1η άσκηση ήταν για τους ποδηλάτες.
Η 2η άσκηση είναι για τους οδηγούς: Να έχετε μαζί σας μια μεζούρα. Κάθε λίγο να κατεβαίνετε από το αυτοκίνητο, και να μετράτε περίπου 1,5 μέτρο και μετά με την φαντασία σας να ενώνετε αυτά τα σημεία δημιουργώντας νοητικές γραμμές  και να σχηματίζετε στο μυαλό σας τον ποδηλατόδρομο τον οποίο απαγορέυεται να παραβιάζετε..
Η 3η άσκηση είναι για την Αντιδημαρχία Αστικού Σχεδιασμού. Πάρτε έναν χάρτη  με τους ποδηλατόδρομους της πόλης, φαντασθείτε τον να υπάρχει και  ότι τον επισκευάζετε, τον συντηρείτε, τον βελτιώνετε κλπ.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Δημιουργείστε ομάδες διαλογισμού ποδηλατών, οδηγών και υπαλλήλων της Αντιδημαρχίας Αστικού σχεδιασμού. Δουλέψτε με τις ομάδες αυτές τις ασκήσεις που προαναφέραμε  και ώ του θαύματος δεν θα χρειαστεί να ξοδέψετε "ούτε φράγκο" για τους ποδηλατόδρομους. Μόνο να ξέρετε να δια-λο-παρα-λο-γίζεστε.

3 σχόλια:

  1. Εγω πλεον εχω σταματησει να μαλωνω με τους οδηγους που παρκαρουν πανω στους υποτιθεμενους ποδηλατοδρομους, γιατι πολυ απλα δνε υφιστανται, δεν θα κατσω εγω να μαλωσω και στο τελος να πλακωθουμε, γιατι πολυ συχνα ετσι καταληγει. Πως ο αλλος να σεβαστει τον ποδηλατοδρομο οταν δεν υπαρχει κατι απο τον αποτρεπει, και μην μου πειτε οτι ειναι η νοοτροπια, καθως για να αλλαξουμε νοοτροποια θα μας παρει χρονια. Η λογικη λεει το εξης οταν ο ποδηλατδρομος συντηρειτε σωστα, εχει αποτρεπτικα εμποδια και κοκκινο χρωμα, που προειδοποιει-αποθαρυνει τον οδηγο τοτε υπαρχει 50% πιθανονητα να μην παρκαρει πανω, τωρα εστι οπως ειναι θεωρειται 100% οτι θα παρκαρει, το ιδιο φυσικα ισχυει και για τις διαβασεις, οταν ειναι αποχρωματισμενες πως περιμενουμε ο αλλος να τις σεβαστει, οτι ο ιδιος ο δημος δεν τις σεβεται και τις αφηνει στο ελεος τους παραμελειμενες. Φυσικα ο κ. Κουρακαης θα αποποιηθει των ευθυνων και θα πει οτι οι ποδηλατοδρομοι ηταν ενα προχειρο εργου που εγινε επι δημαρχιας Παπαγεωργοπουλου, το θεμα ειναι αυτος τι εκανε εδω και δυο χρονια, για να βελτιωσει την κατασταση! Ας ριξουμε μια ματια εδω σε μια παλιοτερη αναρτηση, για να δουμε τους ποδηλατοδρομους μιας επαρχιακης πολης, της Αλεξανδρουπολης και ας παρουμε κανα παραδειγμα κ. Κουρακη!
    http://thessalonikimesaapoeikones.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6668.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο που επιβαλλεται σημερα ειναι:α)ποδηλατοδρομοι σ'ολη την πολη.β)Δρομοι ήπιας κυκλοφοριας.γ)πεζοδρομοι σε βαρος των δρομων.δ)επεκταση των λεωφορειοδρομων(Λειτουργια αυτων και το σβ/κο - δημιουργια και σε αλλους δρομους)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 19 ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

    9 ταξί σε παράνομη στάση, τα 4 από αυτά στη λεωφορειολωρίδα και τα 3 διπλοπαρκαρισμένα. 6 δίτροχα παραβιάζουν το πεζοδρόμιο. 3 ι.χ. επιβατηγά παράνομα σταθμευμένα και ένας επιβάτης σε δίτροχο δίχως κράνος. Αυτά συμβαίνουν στην καρδιά της πόλης της Θεσσαλονίκης.

    Κατά τα άλλα 100άδες αστυνομικοί απασχολούνται στην προστασία των σφαγέων του αρχέγονου δάσους των Σκουριών στη Χαλκιδική.

    εδώ: tekmiria.wordpress.com η συνέχεια.

    Χρίστος Καλλίτσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ ακολουθείστε τις εξής οδηγίες, διαφορετικά τα σχόλιά σας δεν θα δημοσιεύονται:
-Μη γράφετε σε Greeklish.
-Μη βρίζετε.

Για να δημοσιευτεί οποιαδήποτε καταγγελία κατά συγκεκριμένων προσώπων ή υπηρεσιών πρέπει ο σχολιαστής:
α) να παραθέτει στοιχεία
β) να είναι επώνυμη
γ) να αποστέλλεται με e-mail στην διεύθυνση που είναι στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας για να μην δηλώνονται ψεύτικα στοιχεία αλλά και για να ζητήσουμε επιπρόσθετα στοιχεία αν χρειαστεί.