Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης φιλοδοξεί να δημιουργήσει περίπτερα πληροφόρησης στα σημεία εισόδου της πόλης
Στη δημιουργία νέων δομών για την ενημέρωση και τη διευκόλυνση των τουριστών στη Θεσσαλονίκη προχωράει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, μέσα από το διασυνοριακό ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ελλάδα-Βουλγαρία του Interreg.
Συγκεκριμένα, ύστερα από πρόταση του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης και
αν. Προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού, Απόστολου Τζιτζικώστα κατατέθηκε
πρόταση, η οποία εγκρίθηκε από την κοινή τεχνική γραμματεία του
Interreg και ήδη έχει ξεκινήσει η υλοποίηση του προγράμματος, με τον
τίτλο «DIASNET».
Μέσα από το έργο αυτό, οι ιθύνοντες του Οργανισμού Τουρισμού
Θεσσαλονίκης στοχεύουν να αναπτύξουν δομές που θα λειτουργούν βοηθητικά
στους ξένους επισκέπτες και παράλληλα, θα συμβάλλουν στην αύξηση της
αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό.
Στο πρόγραμμα DIASNET, ο Οργανισμός Τουρισμού
Θεσσαλονίκης συμμετέχει ως επικεφαλής εταίρος μαζί με δύο φορείς της
Βουλγαρίας, το Περιφερειακό Ταμείο Οικονομικής Ανάπτυξης του
Μπλαγκόεβγκραντ και τον Οργανισμό SAVREMIE από το Σαντάνσκι.
Μέσα από το πρόγραμμα, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης φιλοδοξεί να
δημιουργήσει γραμμές πληροφόρησης και εξυπηρέτησης των επισκεπτών στη
Θεσσαλονίκη, info kiosks στα σημεία εισόδου της πόλης, δηλαδή στο
αεροδρόμιο Μακεδονία, στο λιμάνι, στο σιδηροδρομικό σταθμό και στο
σταθμό υπεραστικών λεωφορείων στα οποία θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να
βρουν όλες τις χρηστικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για τη
διαμονή τους στην πόλη.
Παράλληλα, έχει σχεδιαστεί η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας
προβολής στο διαδίκτυο και στα social media, έτσι ώστε να αυξηθεί η
αναγνωρισιμότητα της πόλης και ο αριθμός των τελικών επισκεπτών ενώ
τέλος, σχεδιάζεται η δημιουργία μιας ηλεκτρονικής εφαρμογής για smart
phones και tablets, στην οποία θα συμπεριληφθούν όλα τα λειτουργικά και
χρηστικά στοιχεία που σχετίζονται με τη Θεσσαλονίκη και θα μπορούν να
φανούν χρήσιμα στον κάθε επισκέπτη, έτσι ώστε να μπορεί με ευκολία να
κινηθεί στην πόλη, να δει τα αξιοθέατα, αλλά και να μετακινηθεί στις
υπόλοιπες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η έναρξη του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στα γραφεία
του Οργανισμού Τουρισμού με τη συμμετοχή εκπροσώπων και από τους τρεις
εταίρους του προγράμματος. Στην πρώτη αυτή συνάντηση καθορίστηκαν τα
βήματα υλοποίησης του έργου και δόθηκαν οι κατευθύνσεις για τη γρήγορη
και επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος. Ο χρόνος εκτέλεσης των δράσεων
που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα είναι δύο χρόνια και θα ολοκληρωθεί το
2014.
«Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε κάθε διαθέσιμο πόρο και όλα τα
χρηματοδοτικά εργαλεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να αναπτύξουμε τις
δομές που θα βοηθήσουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της
Θεσσαλονίκης, στη διευκόλυνση και την καλύτερη πληροφόρηση των
επισκεπτών και στην καλύτερη προβολή μας στο διαδίκτυο και τα social
media», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και αν. Πρόεδρος του
Οργανισμού Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας.
«Ξεκινάμε μια προσπάθεια να χτίσουμε δομές χρήσιμες στους επισκέπτες
και παράλληλα με τη χρήση της τεχνολογίας και των νέων μέσων να τους
διευκολύνουμε στην πρόσβασή τους στις απαραίτητες πληροφορίες για τη
Θεσσαλονίκη», τόνισε από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής του
Οργανισμού Νίκος Σαπουντζής ο οποίος και έχει την ευθύνη για την υλοποίηση του έργου.