Οι εργάτες, η παρουσία των οποίων ήταν εμφανής μέχρι πρότινος καθ' όλο το μήκος του εργοταξίου, εδώ και ένα μήνα έχουν σαφώς μειωθεί και η θεαματική πρόοδος του έργου, που είχε προκαλέσει θετικά σχόλια, «πάγωσε». Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ οι φωτιστικοί ιστοί είναι ήδη παραταγμένοι στο υπό διαμόρφωση πλακόστρωτο, η τοποθέτησή τους δεν έχει ακόμη γίνει.
Αιτία για αυτήν την επιβράδυνση των εργασιών στάθηκαν κάποιες διαφωνίες μεταξύ της κατασκευάστριας κοινοπραξίας που ανέλαβε το έργο και των επιβλεπόντων μηχανικών του δήμου. Οι διαφωνίες αυτές, που αφορούσαν κυρίως κατασκευαστικά ζητήματα, φαίνεται πως αμβλύνθηκαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χτες το πρωί υπό τον αντιδήμαρχο Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέα Κουράκη, παρουσία και του τεχνικού συμβούλου του δήμου, μελετητή του έργου αρχιτέκτονα Πρόδρομου Νικηφορίδη.
Επίλυση διαφωνιών
«Υπήρχαν ορισμένα τεχνικά θέματα στα οποία υπήρχε διαφωνία και εάν δεν λύνονταν θα μπορούσαν να δημιουργήσουν καθυστέρηση στις εργασίες», επισημαίνει ο κ. Κουράκης και προσθέτει: «Οι διαφωνίες αυτές επιλύθηκαν και το έργο προχωρά κανονικά. Στόχος όλων μας είναι η ανάπλαση της Παραλίας να ολοκληρωθεί πριν από το συμβατικό χρόνο περαίωσης, δηλαδή πριν από το τέλος του 2013».
Σύμφωνα με τον κ. Κουράκη, εφόσον δεν προκύψουν προβλήματα, το κομμάτι του διαδρόμου που εκτείνεται κατά μήκος της θάλασσας θα παραδοθεί εντός του ερχόμενου καλοκαιριού. Το υπόλοιπο κομμάτι, αυτό που εφάπτεται με τη λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, θα παραδοθεί αργότερα.
Επιφυλάξεις
«Είναι γεγονός ότι υπήρξε μία επιβράδυνση των εργασιών τους τελευταίους μήνες. Εξέφρασα κι εγώ τον προβληματισμό μου σε σχέση με την εξέλιξη του έργου. Παρότι μετά τη σύσκεψη που έγινε είμαι περισσότερο αισιόδοξος, κρατώ ωστόσο κάποιες επιφυλάξεις σε σχέση με την αρχική μεγάλη αισιοδοξία που είχα ότι το έργο θα υλοποιηθεί πριν από το συμβατικό του χρόνο. Ελπίζω ότι μετά τη σύσκεψη θα υπάρξει επιτάχυνση εργασιών και η ανάδοχος εταιρία θα κάνει το καλύτερο δυνατό, ούτως ώστε το τμήμα του έργου προς τη θάλασσα να παραδοθεί το συντομότερο δυνατό», τονίζει και ο αρχιτέκτονας του έργου, Πρόδρομος Νικηφορίδης.
Το έργο άρχισε να κατασκευάζεται στα τέλη του περασμένου Ιουλίου και, σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με την ανάδοχο κοινοπραξία «Σιδηροδρομικά Εργα ΑΤΕ – Νατούρα ΑΕ», έχει ορίζοντα περαίωσης τους 28 μήνες. Ο συνολικός προϋπολογισμός φτάνει στα 20,5 εκατ. ευρώ και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
(Ε.Βατάλη-Αγγελιοφόρος)