Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

Αφαιρέθηκε η "Ωραία πύλη" της Αγίας Σοφίας.

Δεν πρόκειται για ψέμα. Φυσικά εννοούμε την οδό Αγίας Σοφίας και όχι την εκκλησία. Το πιστοποιεί και η φωτογραφία! Ο πεζόδρομος της Αγίας Σοφίας ομόρφυνε. Γιατί ήταν μια "μεγάλη" πύλη (άλλη παραπομπή και
αυτή) αλλά  όχι όμορφη. Τα πλαστικά της έκρυβαν το πράσινο που τώρα φάνηκε και τι πιο ωραίο απ' το να βλέπεις δέντρα, λουλούδια, παρτέρια, γλάστρες και "ήμερη αγριάδα". Να το κάνουμε αυτό το κόλπο. Να βάζουμε κάτι άσχημο, μετά να το αφαιρούμε, να έρχεται η προηγούμενη κατάσταση πριν την αλλαγή και να λέμε, άχ τι ωραία  που είναι. Κάτι σαν του Χότζα αλλά όχι κάτι που αφορά τον άπλετο ή τον στενό χώρο αλλά την  ομορφιά με την ασχήμια.
Εδώ συγκεκριμένα δεν επανήλθε η προηγούμενη κατάσταση του "κανονικού" δρόμου που ήταν πολύ άσχημη αλλά η περιποιημένη, που κατά την γνώμη μας είναι πολύ καλύτερη, δηλαδή καλή για μεταβατική προς πλήρη πεζόδρομο. Ήδη ο κόσμος τον συνήθισε και του αρέσει και μια επιστροφή στα παλιά θα ήταν τραγική κύριε Τζιτζικώστα μας.

14 σχόλια:

  1. Δεν ρώτησε ποτέ κανείς και τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου. Πόσο μου κοστίζει σε καύσιμο και ώρα ο πεζόδρομος, δεν ενδιαφέρει κανέναν. Το ότι πρέπει να πληρώνω ένα ενοίκιο πλέον για το αυτοκίνητο, κάτι που μου χρειάζεται για επιβίωση, (δεν υπάρχει άλλος τρόπος), για να έχει περισσότερες καφετέριες η Σβώλου και όλοι οι κάθετοι σ' αυτήν δρόμοι. Και μένα θα μου άρεσε να γίνει η Διαγόρα ή η Βούλγαρη πεζόδρομος και να πηγαίνω για βόλτα, σχολιάζοντας για κάτι που δε θα με αγγίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και έτσι μια χαρά είναι ο πεζόδρομος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ 1:45 δεν έχεις εντελώς άδικο γιατί όλα αυτά τα χρόνια συνηθίσαμε να παρκάρουμε κάτω από τις πολυκατοικίες μας. Πόσα αυτοκίνητα έχει η πολυκατοικία σου; 30; ωρούν 30 αυτοκίνητα στον χώρο που ποιάνει η οικοδομή; Η λύση που πρέπει να πιέσετε είναι να δημιουρηγθούν νέα Parking και τα ήδη υπάρχοντα για τους κατοίκους του κέντρου να καταβάσουν αρκετά τις τιμές όπως έγινε με το παρκιγκ της ΧΑΝΘ που είναι 75 τον μήνα. Σε ποιο ιστορικό κέντρο ευρωπαικής πρωτεύουσας γίνεται αυτό το χάλι όπως εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μου επιτρέψετε αγαπητέ. Το πάρκινγκ της ΧΑΝΘ (που είναι ιδιωτική επιχείρηση βέβαια) σε πρόσφατη ερώτησή μου (προ μηνός) απάντησε δια νεαρού υπαλλήλου ότι απαιτεί 180 ευρώ μηνιαίως για μόνιμη θέση. Το πάρκινγκ της Αγγελάκη και εκείνο του Βελλίδειου είναι τα μόνα που κατέβασαν τιμές (από 165 σε 135, είναι και πάλι σε δυσθεώρητα και δυσβάστακτα ύψη και εν πάση περιπτώσει, κυκλοφορεί ευρέως η εντύπωση οτι οι πεζοδρομήσεις γίνονται κύρια προς χάριν των επιχειρήσεων αυτών. Κανείς δεν αμφισβητεί την ομορφιά ενός κέντρου χωρίς αυτοκίνητα (κυκλοφορούντα ή παρκαρισμένα), αλλά εμείς που επιλέξαμε να μείνουμε εδώ δεν μπορούμε να αντέξουμε αυτά τα κόστη. Όσο για την "κάρτα κατοίκου", έχει πάρει τη θέση της στα πιο σύντομα ανέκδοτα. Όντως, κατανοώ απόλυτα τη θέση που εκφράστηκε παραπάνω, και μένα θα μου άρεσε να κάνω τη βόλτα μου στη Μαρτίου και στην Μεταμορφώσεως, χωρίς αυτοκίνητα.

      Διαγραφή
  4. Αγαπητέ 10:47, πληροφοριακά σου λέω οτι στο ΔΡΟΜΟ που κατοικώ (και οχι πολυκατοικία)υπάρχουν 21 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και το πεζοδρόμιο έχει συνολικό μήκος 137m. Ποτέ δεν είχα την απαίτηση να παρκάρω κάτω απο το σπίτι μου και εδω και 23 χρόνια χρησιμοποιώ parking. To θέμα είναι οτι απο τότε που άrχισαν οι "αναπλάσεις" υπάρχει σταδιακή αύξηση. Στα νέα parking είναι αντίθετος ο "κος" αντιδήμαρχος όσο για τα 75 € θα ήθελα να το δώ, αλλά και πάλι αυτο το αχρηστεύει ή ιδέα των "πεζοδρομήσεων* (22m)!!! απο όλο το μήκος του δρόμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, να γίνουν νέα πάρκινγκ, αλλά όχι με 75 €. Να είναι δωρεάν. Κι ας είναι του δήμου, ή ας τα πληρώνει ο Δήμος στους ιδιώτες. Ποιος είπε ότι μου περισσεύουν 75 € το μήνα; Δεν μπορεί ξαφνικά αυτό που είναι(ήταν) δωρεάν να αρχίσει να χρεώνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο 10:47. Συμφωνώ ότι υπάρχει προβλημα. Αλίμονο. Τι έχει γίνει στην Ελλάδα με προγραμματισμό. Εδώ κτίσαμε 8όροφες πολυκατοικίες σε δρόμους που υπήρχαν μονοκατοικίες. Το πολιτικό μας σύστημα δώριζε ορόφους στους εργολάβους. Ο Καραμανλής ο μακαρίτης έδωσε προεκλογικά 2 ορόφους. Η χούντα έδωσε 3 ορόφους στην Άνω πόλη και κτίστηκαν εκατοντάδες αυθαίρετες πολυκατοικίες από χουντικούς και "σταγονίδια". Τα μεταπολιτευτικά κόμματα που κυβέρνησαν δεν ενδιαφερόταν για τέτοια ψιλοπράγματα που δεν είχαν μίζες. Μόνο τα χρήματα που έδιναν στους ετεροδημότες για να πάνε να ψηφίσουν,και τις μίζες για υποβρύχια και ΤΟΡ αν τα έδιναν στις πόλεις για υποδομές θα ήμασταν καλύτερα απ' τις ευρωπαικές πόλεις.

      Διαγραφή
  6. Διαφωνώ γενικώς. Η αγορά αυτοκινήτου δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι σου παρέχεται και το δικαίωμα σε δωρεάν κατάληψη δημόσιου χώρου (στάθμευση). Από τη στιγμή που κάποιος έχει πληρώσει ένα α' κόστος για να αγοράσει αυτοκίνητο, πρέπει να αναλάβει και το κόστος διατήρησής του. Τέλη κυκλοφορίας, συντήρηση, στάθμευση. Η στάθμευση δεν είναι δωρεάν, είναι κόστος. Όποιος δεν το αντέχει να πουλήσει το ΙΧ και να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ. Συμφωνώ βεβαίως ότι για τους κατοίκους τους κέντρου πρέπει να μεριμνήσει ο δήμος για μειωμένες τιμές στα πάρκιγκ. Αλλά δωρεάν στάθμευση;;; γιατί;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨οταν αγόρασα το αυτοκίνητο δεν ήξερα οτι πρέοει να μετακομησω στη δικιά σου γειτονιά για να μορώ να πηγαίνω στη δουλειά μου επειδή εσυ δεν πληρώνεις τίποτα. Δε λέμε για το κόστος μόνο που έγινε δυσβαστακτο, αλλά λέμε και για προσπέλαση πλέον. Ασε την ατυχία μου να δουλεύω σε εργοστάσιο οπου δεν υπάρχει ΜΜΜ, γιατι και αυτά φροντιζουν να εξυπηρετούν εσένα και οχι κατοίκους του κέντρου,

      Διαγραφή
    2. Αν διαβάσεις το ΦΕΚ που αναφέρεται στα τέλη κυκλοφορίας, λέει οτι τα πληρωνεις για ΧΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ. Και για τη τελευταία απορία σου, εσυ γιατί να μην πληρώνεις και να πληρώνουν μόνο οι κάτοικοι του κέντρου?

      Διαγραφή
  7. Αφου διαλεξες να εισαι κατοικος του κεντρου με οτι καλο και κακο αυτο συνεπαγεται, ηξερες απο την αρχη οτι το παρκαρισμα θα ηταν μια δυσκολη υποθεση. Απορω παντως το παρκινγκ της ΧΑΝΘ πως δεν ριχνει τις τιμες αφου δεν παταει κανενας! Εγω καταλαβαινω οτι με τις υπαρχουσες συγκυριες ειναι δυσκολο για καποιον να δινει αρκετα χρηματα τον μηνα για παρκινγκ αλλα καποια στιγμη πρεπει να ανακητθει και ο δημοσιος χωρος που ανηκει στους πολιτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν επέλεξα να γεννηθώ και να ζω απο ανάγκη πλέον στο κέντρο. Το θέμα είναι οτι πολιτες που έχουν απαιτήσεις στο κέντρο είναι ΠΑΝΤΑ κάτοικοι άλλων περιοχών. Όταν ζητούν απλώς την επιβίωσή τους οι κάτοικοι του κέντρου είναι εξωφρενικοί, γραφικοί αγνώμονες και δεν δικαιούνται να έχουν την όποια άποψη. Πρέπει μόνο να πληρώνουν χωρις καμία απολύτως ανταπόδοση

      Διαγραφή

Παρακαλώ ακολουθείστε τις εξής οδηγίες, διαφορετικά τα σχόλιά σας δεν θα δημοσιεύονται:
-Μη γράφετε σε Greeklish.
-Μη βρίζετε.

Για να δημοσιευτεί οποιαδήποτε καταγγελία κατά συγκεκριμένων προσώπων ή υπηρεσιών πρέπει ο σχολιαστής:
α) να παραθέτει στοιχεία
β) να είναι επώνυμη
γ) να αποστέλλεται με e-mail στην διεύθυνση που είναι στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας για να μην δηλώνονται ψεύτικα στοιχεία αλλά και για να ζητήσουμε επιπρόσθετα στοιχεία αν χρειαστεί.